Salam Pembuka

Sahabat sejati adalah seorang insan yang selalu hadir disisi kita tika diri dilanda kesedihan dan kesepian..yang selalu bersama saat duka..sahabat sejati memahami dan boleh menghiburkan hati setiap detik waktu..sentiasa ada ketika diperlukan..

Sahabat sejati tidak pernah memandang kaya atau miskin..seseorang insan yang sentiasa menghulurkan tangan membantu kita bangun tatkala terjatuh..dan bersama2 mengalirkan air mata bahagia tika melihat kita bahagia.

Sahabatku...kau menjadi penghibur tika diri tak punya sesiapa untuk bersandar.

Sabtu, 15 Januari 2011

aduh...

mata mengantuk tp xdpt nk dilelapkan..
adeh....susah..susah..

badan terasa semakin lemah...kesakitan terasa berganda
tuhan jauhkan la aku drpd syaitan dan kejahatan yg mampu merasuk saat ku lemah..

kepala pening lalat...otak memikir bermacam-macam masalah..
Iela..tolong la hilang dr hidup aku...aku nak bahagia..

demam...semakin panas...batuk makin menjadi2..
diri..tlg la kuat sikit jgn lembik sgt..

Ya Allah....terima kasih kerana memberi rahmat dan petunjuk kpd hamba-Mu ini..
moga dapat diperbaiki segalanya...
moga hilang segala kekusutan...
moga diri ku mampu menanggung kesakitan zahir dan batin..
Tuhan ..sesungguhnya aku tidak keseorangan...kerana Kau sentiasa dsisi..

~~~dak sengal rase : mcm xmampu nk bertahan lg...kesakitan yg terasa hanya tuhan je yg thu..nk col mak nt die risau..xpe sabar2 mesti mampu nye...tp klu tiba2 tuhan mengambil nyawaku saat ini..ku mohon seribu kemaafan bt semua..sesunggunya aku manusia biasa yang penuh kekhilafan...ku jg berharap semua org yg ku sayangi xkan pnh melupai diriku dan terus bahagia walaupun aku x terasa bahagia dlm hidup ku ini..mgkin kebahagiaan menanti di sana...insyaallah..~~~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan