Salam Pembuka

Sahabat sejati adalah seorang insan yang selalu hadir disisi kita tika diri dilanda kesedihan dan kesepian..yang selalu bersama saat duka..sahabat sejati memahami dan boleh menghiburkan hati setiap detik waktu..sentiasa ada ketika diperlukan..

Sahabat sejati tidak pernah memandang kaya atau miskin..seseorang insan yang sentiasa menghulurkan tangan membantu kita bangun tatkala terjatuh..dan bersama2 mengalirkan air mata bahagia tika melihat kita bahagia.

Sahabatku...kau menjadi penghibur tika diri tak punya sesiapa untuk bersandar.

Sabtu, 15 Januari 2011

1133

ha cube korang teka no ape tue????
--->bkn no ekor taw
--->bkn no cabutan bertuah jg
--->bkn no pendaftaran kete
--->bkn no angka giliran eh

dh tue no ape kn klu smua x...ha ni la nombor yg sgt2 aku suke...
*sgt bermakna*

hari ni..16 Januari 2011...maka sudah 1133 harilah tempoh hubungan kasih sayangku terjalin bersama si dia..
aku bersyukur kerana tuhan masih panjangkn jodoh kami wlupun pelbagai rintangan dan dugaan terpaksa aku hadapi...yg plg pntg bg aku..KEPERCAYAAN dan KESABARAN..

hmmmm..klu aku tnye pd die..msti die xthu nye..sbb die mmg xpnh nk amik thu..hari lahir aku pun x igt [tobat aku sedeh sgt2 dgn cara die nie kdg2...tp xape la..think positive..mgkin die terlalu bz xsempt nk igt..hmmm]


tp aku terfikir lak.....dgn layanan die selama nie..kadg2 aku jd sangsi sendiri..btl ke die anggp aku ni lebih dr sorg kwn?btl ke die anggp aku ni kekasih hati die?btl ke die anggap aku ni sgt berharga pd die,...ke aku ni hanya bertepuk sebelah tgn???hmmmmm...ntahhh la...ape2 pn harap x la kn..

kte dak sengal ~~~~ thank you Allah..di atas rahmatMu..smoga jalan2 kebahagian masih terbentang indah untuk aku..Amin

Tiada ulasan:

Catat Ulasan