Salam Pembuka

Sahabat sejati adalah seorang insan yang selalu hadir disisi kita tika diri dilanda kesedihan dan kesepian..yang selalu bersama saat duka..sahabat sejati memahami dan boleh menghiburkan hati setiap detik waktu..sentiasa ada ketika diperlukan..

Sahabat sejati tidak pernah memandang kaya atau miskin..seseorang insan yang sentiasa menghulurkan tangan membantu kita bangun tatkala terjatuh..dan bersama2 mengalirkan air mata bahagia tika melihat kita bahagia.

Sahabatku...kau menjadi penghibur tika diri tak punya sesiapa untuk bersandar.

Khamis, 24 Mei 2012

Tahniah Untuk Dia

salam ukhwah bt semua...
dh lama kn x ngadap belog haku nie..
menyepi sekejap tentang kehidupan dulu..now i'm back to be a better person..
(nmpk mcm xde kena menga dgn tajuk n3 kn? kn? kn?)

so..sebenarnya hari ni..no love story about him anymore..
u all should say Congrate to my Mr. Sayang yg dlu tu..
sbb... next month die dh nk KAWIN.. ye KAHWIN..
tp die je eh..bukn aku skali..that means..he will be married wit other girl..

ermmmm...then tu pilihan die...
aku dgn die xde kte putus pn..kami bebaik aje..
(mungkin pas ni boleh jadi kawan baik..or BFF)

perasaan..
---> kecewa? : x sangat kot..
---> terkejut ? : yup..seriously sangt2 terkejut..coz tetiba je..
---> marah? : x marah pun..negara demokrasi so setiap org bebas memilih..
(all my frens say i ni spesis manusia xdek perasaan..pakwe nk kawin dgn org len leh enjoy hidup bergumbira lg...tgk tu mcm xde pape jer...hahaha...kamon la guys..dh xde jodoh nk bt mcm ne..)

so this n3 special dedicate to him::
my bestmate : TAHNIAH..SELAMAT BERBAHAGIA..SEMOGA KEKAL HINGGA KE SYURGA..
jika dia yang terbaik utk awk..then jagalah dia sebaik mungkin..
sy tetap doakan yg terbaik utk awk..antara kita kosong2 eh..

my love never dies until the last petal of this roses falls...
ayat ni dulu boleh la guna mak cik oi..skrg dh x sesuai..
pi campak je jauh2 ayat cam gini,..

sekarang ni my life turn to be different..
so im happy wit who i am...
guys..korang doakan aku jumpa my Mr. Perfect k..
(klu boleh nk yg mcm hero2 novel cinta kt Malaysia ni..hahaa..berangan)


p/s : end of next year..i will finish my study so now i tgh pikir,,,mne tempat nk posting???
korang de idea x? (boleh x nk bawa diri jauh2)..huhukhuhukkk.

LUPA LAK...
actually i already have someone yg sgt2 berusaha keras mengejar cinta dri budak senget ni..but he being too nice to me..x sesuai kot dgn aku yg ntah hape2 ni..babai... :)

2 ulasan:

  1. Рекомендую- индивидуалки Москвы недорого
    Сексапильная кошечка, люблю доставлять и получать удовольствие, расскажи мне о своих желаниях и постараюсь исполнить их все.

    BalasPadam
  2. Execellent article
    Lovely
    So much useful and reliable
    See this-
    http://freeprintablecalendar123.com/2016/09/29/october-2017-calendar-holidays/
    http://freeprintablecalendar123.com/2016/09/21/october-2017-calendar-landscape-portrait-a4-sheet/
    You may love it
    Thank You!

    BalasPadam