Salam Pembuka

Sahabat sejati adalah seorang insan yang selalu hadir disisi kita tika diri dilanda kesedihan dan kesepian..yang selalu bersama saat duka..sahabat sejati memahami dan boleh menghiburkan hati setiap detik waktu..sentiasa ada ketika diperlukan..

Sahabat sejati tidak pernah memandang kaya atau miskin..seseorang insan yang sentiasa menghulurkan tangan membantu kita bangun tatkala terjatuh..dan bersama2 mengalirkan air mata bahagia tika melihat kita bahagia.

Sahabatku...kau menjadi penghibur tika diri tak punya sesiapa untuk bersandar.

Rabu, 15 Disember 2010

Satu Destinasi

Aku sedang mencari...mencari satu titik kehidupan yg sebenarnya dlm hidup ini...
Namun..aku terfikir sejenak 'apakah sebenarnya yg aku inginkan dalam kehidupan ini'
Manusia sifatnya tidak pernah puas dgn apa yg sudh dimiliki..bak kata "yang dikejar xdpt yg dikendong berciciran"(btl ke bunyi mcm nie?)


terpulanglah kpd setiap individu itu utk mencari apa yg dikejarnya selama ini..
tp bg aku sudah memadai dgn apa yg ku miliki kini..tp kdg2 terdetik jg rasa ketidakpuasan hati apabila aku membuka mata memandang ke luar jendela melihat kehidupan yg luas...
bg aku......
aku sudh punyai keluarga yg ckup bhagia,yg bisa memahami erti kehidupan..
aku sudh punyai rakan dan taulan yg sentiasa ada dimana2..
aku sudh punya insan yg sentiasa menyayangi ku..
tp mengapa masih ada rasa tidk puas itu..

itulah destinasi yg blm kutemui dan yg sedang ku jejaki dalam mencari cinta hakiki kasih sayang sejati..
mencari cinta Ilahi...akan ku teruskan perjalanan menuju satu destinasi.....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan